Saturday, July 2, 2011

Gosip - Gosip UTP : Tukar Nama

Aku ade bebelek stats aku... Terkejot giler bile dalam seminggu, post paling banyak adalah pasal UTP dan mencecah lebih 80 view dengan followers aku yg tak ramai. Takkan lah followers aku nak bukak benda sama tiap hari kan. Cuak aku... takut bawak cerita salah.. Aku terus mengikuti kes UTP tukar nama neh.. Sampai Presiden MPP post dekat Facebook yang Vice Chancellor cakap semua itu khabar angin jeh.. OH GOD! Apa aku dah buat neh...


Last-last aku jumpe nie:


kat blog orang nie >> Klik Sini . So, betul lah kan aku tulis tuh.. 

Tak kan Head Department Civil menipu lak kan.. Berapa ramai budak yang pergi Welcoming Address malam tuh yang dengar pasal kes UTP neh.. Korang nilai-nilai lah.. 

Apa pun perubahan, aku sanggup hadapi. Asalkan yuran pengajian tak naik dengan melambung dan aku mampu nak teruskan pengajian dengan duit MARA tuh. MARA dah lah tak nak tambah duit "pinjaman" dorang tuh. Tolong faham ae UTP. Nie aku yang ber"biasiswa". Yang tak ada tuh? Macam mana?

Mungkin akan ada juga pihak yang tak puas hati dengan penukaran nama neh... Sebab dekat speech tuh nak banyak kan petro-technical graduate.. So, adakah semua major dalam UTP akan ditukar dan hanya difokuskan pada industri minyak dan gas asli sahaja? Aku tak dapat nak jawab... Kita tunggu dan lihat sahaja. Kalau tak puas hati, kita pakat ramai-ramai tukar U...

No comments:

Post a Comment