Saturday, July 2, 2011

Happy Birthday Nan0! Sweet 19th

Tanggal 28 Jun merupakan tarikh dimana aku dilahirkan di dunia yang fana ini (asal ayat poyo neh?)... Aku ade tengok sijil beranak aku. Rupanya aku lahir dalam pukul 7.20 mlm which mean dekat-dekat maghrib bagi kawasan rumah aku. Ada orang cakap, waktu kita lahir mempengaruhi perwatakan kita. Contoh: kalau lahir waktu tengah hari, seseorang tuh akan keras kepala... Eh! boleh pulak gitu ae? Ntah betol ntah tidak...

This year (2011), aku sambut birthday kt UTP jeh... Sedih sikit tak dapat sambut dengan family kat rumah... Nak buat macam mane dah nasib orang merantau... Dengan ada kawan-kawan yang celebrate aku kat sini, aku dah cukup bersyukur... Terima kasih kawan-kawan.. Susah nak celebrate tuk aku... Aku cukup terharu gila...

Birthday kali nie agak memorable jugak lah.. Sampai 2 kali celebrate. 1st masa tepat jam 12.30 pagi. Masa tuh aku baru balik bilik lepas supper dengan kawan-kawan aku. Masuk bilik jeh dah terbentang makanan.. Alamak! aku baru lepas makan! Mampus.. gemuk lah.. Memula ada satay jeh. Roommate yang beli. Ok, aku boleh kot makan lagi 2 3 cucuk jeh.. Kenyang sangat kot.. Pastu tetiba keluar kek! Oh God! aku dah terharu.. tak payah lah nak beli kek semua.. makan-makan sikit dah lerh.. Thanks bebanyak my friend! Aku memang tido dalam kekenyangan~
Celebrate sampai kul 1.30 pg. Mujur aku kelas kul 10pg.

Lepas habis kelas, tetiba bebudak kelas aku ajak makan kat Ipoh celebrate birthday aku. Oh God! tap payah leh sesusah.. Kat dalam UTP pun takpe.. Tapi mamat sorang neh bersusah jugak nak bawak aku keluar.. Lagi aku terharu... Tak sanggup aku nak tolak.. Makan-makan lagi.. Bertambahlah berat badan aku gini.. takpe! setahun sekali!

Mamat baju hijau tuh lah yang bersusah seret aku ke Ipoh
Itu makan-makan... Ada jugak yang bagi aku hadiah. Weh... Cukup lah makan-makan jeh.. Tak payah hadiah-hadiah.. Makan-makan dah cukup dah.. (poyo giler aku.. dah orang nak bagi, terima jeh lah).. 

Nie bukan uniform kilang ae.. tapi hadiah birthday aku. Baju kemeja tuh membe aku bagi. Lesen L tuh cikgu driving aku anta mase malam tuh jgk. Kire hadiah birthday lah kan (poyo)! Lesen tuh siap 27 lagi dah. Dengan lesen L neh, aku boleh merempit dengan moto dan drift kereta dengan cikgu driving aku.. ayat nak gempak jeh.. Bawak kereta pon masih terkial-kial lagi.. Huhuhu..

Akhir kata: Terima kasih kawan-kawan yang celebrate birthday aku! Yang wish pon aku ucapkan terima kasih bebanyak.. tuh pun dah buat aku happy.. Thanks you all!

1 comment: