Sunday, September 25, 2011

Pokok Manik


Mase aku balik cuti midsem Julai retu, aku terkejut tengok meja kat rumah aku dihiasi dengan pokok manik... Wau! cantik! Nak buat! Hehehe.. Tapi tak sempat... Sebab cuti pendek sangat.. Huhuhu.. Dah lah tuh, ade assignment ngan lab report lagi.. Huhuhu... Takpe, aku berhasrat nak buat mase cuti panjang nanti!


And now, aku dah berjaya siapkan satu pokok bunga! Mak aku yang tolong belikan manik, dawai, dan pasu.. Memula aku tolong ikat manik buat daun jeh mase aku cuti raya retu.. Ingatkan mak aku sambung buat.. Rupanya mak aku simpan suruh aku habiskan.. Huhuhu.. aku reti ikat manik jeh.. Nak buat batang susah sikit.. Dengan tunjuk ajar mak aku, jadi jugak sepasu.. satu jeh lah aku boleh buat.. Stock manik dah nak habis...


Nie pokok yang aku buat...





 Koleksi mak aku...















1 comment:

  1. wah...leh la bt pokok ni jd bnga telur tme kwen ak kn..ak upah ko je la..hehe

    ReplyDelete