Thursday, September 22, 2011

Cuti dah start!


Huh! Exam dah habis, maka cuti pun bermula... Cuti 4 bulan yang diidamkan dah bermula.. Macam-macam benda yang nak dilakukan sepanjang cuti yang panjang ini.. Hurm.. Nak buat apa ae? 


Exam Slip




1. Menonton anime, drama korea, movie..
Sebelom aku balik bercuti, aku sempat mendownload 3 siri anime: Avatar : the last air bender and the legend of Aang, xxx HOLiC season 1 and 2, ngan Chobit. Xpe lah.. tengok sikit-sikit.










Drama korea tuh pun panjang jgk.. ade 3 siri yang aku sempat copy dari kawan aku: 49 days,City Hunter, ngan Dream High. Hurm.. 










2. Belajar kraf tangan
Banyak jugak lah yang aku nak belajar buat.. origami, pokok manik, key chain manik, mengubah bunga, menyulam, mengait... banyak nyer! >.<






3. Menajamkan living skill
Aku nak belajar memasak dengan lebih baik, menjahit dengan betul dan kemas, bertani dengan betul, dan pelbagai lagi... ngehehehe.. Mengimbau kembali pembelajaran Kemahiran Hidup dulu-dulu tuh..




4. Bercuti
Berjalan-jalan dengan keluarga tercinta! Tapi, nak jalan-jalan mane ae?? Takpe! Fikir kemudian lepas adik aku habis Exam SPM. Lagipon, aku ade plan nak hangout ngn kawan-kawan lama aku.. 






Kalau aku kira-kira balik, cam banyak sangat benda aku nak buat.. Tak dapat buat semua pun takpe lah... Memula ada jugak plan nak cari kerja.. tak tau lah jadi keh tak.. Hurm...

No comments:

Post a Comment