Friday, August 5, 2011

FUHH!!

Herm.. Rasa macam lama giler aku dah tak update blog neh.. Mana tak nyer.. sibuk dengan Test jeh.. Neh aku nak lepas geram terhadap test tadi... His.. tak guna giler.. Bukan bole jawab semua pon. Aku tak expect markah tinggi lah.. Tapi aku cuba lagi next time.



Geology for engineer.. Sumpah susah! Aku tak mampu nak ingat semua jenis batu lah! Bole pulak kuar soalan tanya pasal bukit-bukit masa field trip hari tuh.. Memang aku goreng habis. Nak goreng pon dah xtau nak guna skill ape... Huhuhu... Bab teori aku bole lg lah ingat.. Tapi aku xtau lah aku boleh tak ingat semua jenis batu dan mineral yang ade tuh.. Dekat 40++.. Kalo name jeh, aku boleh jeh ingat.. nie siap dengan ciri-ciri serta fungsi sekali... Sakit dowh... Dah-dah.. Adat belajar.. Nasib leh.. Bawa byk-byk sabo nyer....

Rupanya dah 4 hari berpuasa.. cepatnya! cepat tul mase bergerak.. cepat lah raya... hahaha.. Ha! Lupe.. cepat lah exam final.. aku x sabo nak cuti neh.. dah penat mengunakan otak... Cuti 4 bulan (Sept-Dec) neh ape nak wat ae?



  • Nak habiskan novel ngn semua Series yg aku x sempat tengok..
  • Kena ajar adik aku.. Die nak SPM tahun nie.. Alamak.. Cam aku ingt lg jeh fizik, kimia, add math, english?
  • Nak bercuti ngn kawan aku! Dah lame geng G4 tak berjumpe...
  • Nak keje.. tp xtau nak  keja ape.. Keja kt CC ok kot~
  • Nak blaja masak lah.. Menjahit keh.. Menyulam keh.. Ape-ape kraf tangan lah.. aku suke benda-benda cmtuh...
  • Ah! yang penting aku nak spend time ngn family tercinta sepuas-puas nya! 

No comments:

Post a Comment