Friday, February 3, 2012

Harta Karun

Masa aku kemas-kemas barang nak balik hostel lepas cuti 4 bulan tuh, aku terjumpalah barang mainan aku mase kecik-kecik dulu. Ada lah sikit... Tapi, aku nak higlightkan salah satu permainan yang amsih aku simpan dan aku masih simpan lagi manual nak main permainan tuh...

Ini dia! Duel Masters Trading Card Game!










Nie lah die serba sedikit koleksi kad aku.. Aku ada dalam 85/110 kad sahaja yang terkumpul (tiada kad yang berulang).

Panjang lah pulak post aku nanti kalau aku cerita macam mana nak main kad tuh. Takpe, aku dah carikan link yang korang boleh lawat untuk membaca manual permainan kad ini..

>> Main page yang korang boleh cari info pasal game neh : http://duelmasters.wikia.com/wiki/Duel_Masters_Wiki


Rupanya ade yang lebih upgrade dari koleksi yang aku ada neh.. Maklumlah dah lama tak follow game neh. Macam-macam jenis-jenis kad baru muncul dan cara permainan baru.. Huhuhu.. aku reti main yang basic jeh.
 .

No comments:

Post a Comment