Tuesday, January 3, 2012

2012

Selamat Tahun Baru semua! Hahaha.. lambat post. Kalau masuk jeh tahun baru, mesti ramai yang sibuk duduk cakap pasal azam.


"Weh, azam tahun baru ko apa? Azam tahun lepas dah tertunai?"


Hahaha... Aku sensitif sikit bab-bab azam neh. Almaklumlah, jenis malas nak fikir azam baru. Asyik guna yang sama jeh. So, jawapan aku pon tak banyk beza dengan tahun lepas punya. Hehehe..


Sebenarnya, aku nak bagitau korang. Ada benda baharu dekat blog aku neh..


Jeng! Jeng! Jeng!


DISQUS!






Ape benda ko mencarut neh Nano. Natang apa tuh?
Meh sini aku nak habaq nie. Nie adalah tempat baru korang nak komen aku punya post. Kelebihan die? Nie ha:



Senang nak set up. Tak lah susah cam tool yang facebook punya tuh. Asyik tak jadi jeh. Korang hanya layari disqus.com. Daftar dan ikut langkah-langkah semua bagai. Siap!

Ada button suka (like). Korang boleh like aku punya post beb. Jangan risau. Button dislike pon ada. Hahaha. Nyatakan kesetujuan anda dengan menyukai post saya! 


coment-reply function (ntah ape aku merepek neh). Korang boleh komen dekat komen orang lain. Kalau korang tak suka komen orang tuh, korang boleh balas komen die: "**** lah ko!". Hehehe..


Tuh jeh lah kot fungsi yang aku tahu. Ceh, berlagak pakai disqus cam blog awak ramai jeh orang nak tengok. Hahaha.. Biar mimpi sampai ke bintang.. hahaha... Ok, korang guna segala kemudahan dengan baik nyer!

No comments:

Post a Comment